سنجش ساز و کار آرامیس

تخصص ما، روان سنجی

سنجش ساز و کار آرامیس

تخصص ما، روان سنجی

سنجش ساز و کار آرامیس

خرید و فروش و صادرات و واردات و خدمات پس از فروش وسایل و تجهیزات روان سنجی (سنجش و اندازه گیری)، ارایه خدمات و پروژه‌های روان سنجی از قبیل: آزمون سازی، هنجاریابی، اجرا و تفسیر مقیاس های هوش و استعداد، تحصیلی، شخصیت، شغلی، حسی و حرکتی، علایق و نگرش سنج ها. طراحی، تولید و عرضه مواد و منابع علمی و مطالعاتی در زمینه های مرتبط با روانسنجی، انتقال دانش فنی در زمینه روان سنجی با برگزاری کارگاه ها، همایش ها، سمینارها، کنفرانس ها و هرگونه فعالیت مرتبط با اهداف شرکت، و اجرای کلیه طرح های آماری (جمع آوری، تجزیه، تحلیل و تفسیر داده های آماری) در حوزه های مختلف صنعتی و غیرصنعتی و همکاری با کلیه سازمان ها و ادارات دولتی و خصوصی

* ما همیشه می کوشیم؛ زمان کافی، بهای مناسب یا هزینه-  فرصت مناسب و راه حل های سنجش ساده و دقیق برای انطباق شما با چالش های خاص صنعتی و سازمانی ارایه دهیم.

* ما باور داریم که باید در طول فرایند توسعه و اجرای روش های سنجش پیشرفته مورد نظر شما در کنارتان باشیم تا مطمئن شویم به مزایای تجاری خود  می رسید.

* ما می توانیم نتایج عملکرد سازمان و کارکنان شما را با کیفیت بالایی ارایه دهیم.

* ما مشتاق محیط سنجش شما هستیم، زیرا تنوع چالش های مشتریان ما، توانایی مشارکت مثبت در موفقیت شغلی سازمان شما را برای ما فراهم می کند.

* همه ما  می دانیم که رسیدن به بالاترین سطح عملکرد افراد در صنعت رقابتی بسیار سخت است. هر صنعتی مشخصه ها و چالش های خاص خود را دارد که بر عملکرد افراد تاثیر  می گذارد. بنابراین برای فراهم کردن بالاترین سطوح خدماتی برای شما، تجاربی مشخص در صنایع خاص مانند صنایع غذایی، کشاورزی، نفت، انرژی، بانکداری و .... بدست آورده ایم چرا که هر آنچه دانسته ایم را توانسته ایم با بایسته های تخصصی تبدیل به محصولات کاربردی و بهره ور کنیم و روش های ارزیابی   روان سنجی و گزینش مناسب هر صنعت واحد را توسعه داده ایم.

* تعهد ما این است که افراد مناسب با شغل – محیط کار را پیدا کنیم. مهم نیست شرایط بازار چگونه باشد، حقیقت آن است که  می توانید فقط با استخدام افراد مناسب، کسب و کار خود را به مراحل بعدی هدایت کنید.

* با کمال گرایی، افزایش آگاهی نسبت به تغییرات جهان و تکنولوژی پیشرفته، تلاش  می کنیم کاربرد ارزیابی در زمینه های مختلف را توسعه دهیم، در نتیجه  می توانیم رسالت خود را به شکلی کارآمدتر انجام دهیم.

* متخصصان در آرامیس می دانند که روابط موفق و موثر با شما به وسیله روابط اصولی، شفاف، مفید، پشتیبانی و حل سریع مسایل ایجاد  می شود. به همین دلیل اصرار بر آن داریم که به طور روزانه، هفتگی، ماهانه و فصلی با شما ارتباط داشته باشیم.

* آرامیس مفتخر است که خدمات خود به مشتریان را در زمان مناسب و با بالاترین کیفیت و بر اساس نیاز مشتریان خود ارایه دهد.

* رسالت ما، در رسیدن به اهداف هر پروژه شامل حرفه ای بودن، چالاکی، خلاقیت و جدیت است.

* همه متخصصان ما تجارب گسترده ای در سنجش افراد، سازمان ها و مدیریت مشاغل دارند.

آناهیتا صالح
مدیر عامل
کاندیدای دکتری روانسنجی

تلفن : ٠٩١٠٩١٧٧٧٠١