سنجش ساز و کار آرامیس

تخصص ما، روان سنجی

سنجش ساز و کار آرامیس

تخصص ما، روان سنجی

سنجش ساز و کار آرامیس

خرید و فروش و صادرات و واردات و خدمات پس از فروش وسایل و تجهیزات روان سنجی (سنجش و اندازه گیری)، ارایه خدمات و پروژه‌های روان سنجی از قبیل: آزمون سازی، هنجاریابی، اجرا و تفسیر مقیاس های هوش و استعداد، تحصیلی، شخصیت، شغلی، حسی و حرکتی، علایق و نگرش سنج ها. طراحی، تولید و عرضه مواد و منابع علمی و مطالعاتی در زمینه های مرتبط با روانسنجی، انتقال دانش فنی در زمینه روان سنجی با برگزاری کارگاه ها، همایش ها، سمینارها، کنفرانس ها و هرگونه فعالیت مرتبط با اهداف شرکت، و اجرای کلیه طرح های آماری (جمع آوری، تجزیه، تحلیل و تفسیر داده های آماری) در حوزه های مختلف صنعتی و غیرصنعتی و همکاری با کلیه سازمان ها و ادارات دولتی و خصوصی

تخفیف آزمون هوشی چندگانه گاردنر (استعداد)

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶ ق.ظ

آرامیس



هدیه شرکت سنجش ساز و کار آرامیس از امروز به مدت یک هفته تفسیر این آزمون از ۵۰ درصد تخفیف برخوردار خواهد بود. سه نفر اول متقاضیانی که در سایت ثبت نام نمایند با کد (gardner) می توانند به صورت رایگان تفسیر خود را دریافت نمایند. این آزمون به صورت آنلاین در دسترس همگان قرار دارد.



تاچه حد کنجکاو هستید تا هوش و استعداد واقعی خود را کشف کنید؟
شناسایی و پرورش تمام هوش های بشری و کلیه ی ترکیبات آن ، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. ما انسانها همگی با یکدیگر تفاوت داریم. به این علت که همگی از ترکیب های هوشی متفاوتی برخورداریم. به اعتقاد من، تشخیص این امر ، موجب می شود تا با مشکلات زندگی، برخورد مناسب تری داشته باشیم. هووارد گاردنر(۱۹۸۷)


شما از کدام نوع هوش برخوردارید؟

هوش زبانی: یعنی توانایی بکار گیری درست لغات، به صورت شفاهی( مثلا از سوی داستانگو، خطیب، یا سیاستمدار) یا به صورت نوشتاری (مثلا از سوی شاعر،نمایشنامه نویس،ویراستار یا روزنامه نگار).

هوش منطقی- ریاضی: یعنی توانایی استفاده درست از اعداد و ارقام(مثلا از سوی ریاضی دان، حسابدار مالیاتی یا کارشناس آمار) و بیان استدلالات منطقی و درست(مثلا از سوی دانشمند، برنامه نویس کامپیوتر یا کارشناس منطق).

هوش مکانی: یعنی توانایی درک درست جهان به صورت مکانی-بصری(مثلا از سوی شکارچی، دیده ور و راهنما) و ایجاد تغییر در این ادراک(مثلا از سوی طراح داخلی، معمار، نقاش یا مخترع).

هوش حرکتی-جسمانی: یعنی مهارت در بکارگیری کل بدن برای بیان افکار و احساسات(برای مثال از سوی هنرپیشه پانتومیم، ورزشکار و سهولت در بکارگیری دست ها برای ایجاد یا تغییر اشیا مثلا از سوی صنعتگر، مجسمه ساز، مکانیک و جراح).

هوش موسیقیایی: یعنی توانایی درک(مثلا از سوی آهنگ ساز)، تشخیص(مثلا از سوی منتقد موسیقی)، تبدیل(به عنوان آهنگ ساز)و اجرای اشکال موسیقیایی(به عنوان نوازنده).

هوش درون فردی : یعنی شناخت خود و توانایی عملکرد مناسب بر اساس آن.

هوش طبیعت گرا: یعنی مهارت در شناخت و طبقه بندی گونه ها ی مختلف گیاهان و جانوران و محیط.


با آزمون هوشی چندگانه می توانید هوش و استعداد برتر خود را مشخص کنید و بر آن اساس شغل و تفریحات مناسب تر را برای خود انتخاب کنید

هدیه شرکت سنجش ساز و کار آرامیس از امروز به مدت یک هفته تفسیر این آزمون از ۵۰ درصد تخفیف برخوردار خواهد بود. سه نفر اول متقاضیانی که در سایت ثبت نام نمایند با کد (gardner) می توانند به صورت رایگان تفسیر خود را دریافت نمایند. این آزمون به صورت آنلاین در دسترس همگان قرار دارد.

برای ورود به آزمون و ثبت نام  اینجا را کلیک نمایید.

اطلاعات بیشتر در :

www.saramis.com
www.Sanjesharamis.blog.ir
www.Telegram.me/Sanjesh_Aramis
www.Facebook.com/AramisSanjesh
www.plus.google.com/u/0/113350480305432033171/posts
www.Instagram.com/sanjesh_aramis
www.Twitter.com/SanjeshAramis

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی